x

    Upload je motivatie

    Upload je bestand in Word, of PDF-bestand, de maximale grootte is 10MB

    Selecteer je bestand

    Upload je CV*

    Upload je bestand in Word, of PDF-bestand, de maximale grootte is 10MB

    Selecteer je bestand

    Teamcoördinator Business Control

    Solliciteren

    Velserbroek

    32 – 36 uur

    HBO/WO

    Solliciteren

    Teamcoördinator Business Control

    Strategie & Staf

    Goed met cijfers is een vereiste. Goed met mensen is een PRÉ.

    Bij Pré Wonen zorgen we voor betaalbare huurwoningen voor mensen die dat hard nodig hebben. Als Teamcoördinator Business Control help jij ons om elke euro goed te besteden. Zo draag jij bij aan een fijn thuis voor onze huurders.

    Waar ga je aan de slag?

    Wij zijn Pré Wonen, een klantgerichte corporatie die voor betaalbare huurwoningen zorgt. Ons hart ligt bij mensen die het echt nodig hebben, omdat zij zelf niet of moeilijk in hun woonbehoefte kunnen voorzien. Voor hen zetten wij ons in. Dat doen we in de regio Haarlem, Beverwijk, Heemskerk, Bloemendaal, Heemstede en Zandvoort.

    Je komt terecht in het team Business Control, dat bestaat uit 3 Business/Project Controllers. De sfeer is open, direct en informeel. Jij bent als Teamcoördinator het eerste aanspreekpunt van het team.

    Wat ga je doen?

    Als Teamcoördinator Business Control ben je een stevige gesprekspartner voor management en bestuur. Je gaat op zoek naar de vraag achter de vraag en zet financiële rapportages om in voorspellende managementinformatie. Je geeft advies aan je stakeholders en houdt de voortgang van projecten in de gaten. Je rapporteert direct aan de Manager Financiën.

    Jouw belangrijkste taken:

    • Je coacht en begeleidt de Business/Project Controllers in het team.
    • Je hebt een coördinerende rol en levert een belangrijke bijdrage aan de begroting, de tertaalrapportages, externe verantwoordingsrapportages en het jaarverslag.
    • Je coördineert, verzamelt, controleert en analyseert gegevens en stelt de meerjarenbegroting op.
    • Je analyseert, interpreteert en rapporteert periodieke bedrijfsresultaten (KPI’s) en brengt samen met team Business Control advies uit aan het management over accurate maatregelen.
    • Je volgt en kwantificeert veranderende wet- en regelgeving. Mogelijke consequenties hiervan breng je in kaart en je geeft hierover advies aan stakeholders en toezichthouders.
    • Je adviseert over financieel beleid en financieel-economische consequenties bij investeringsbeslissingen en beleidsvoornemens.
    • Je levert een bijdrage aan de digitalisering.
    • Je adviseert over de optimalisatie en ontwikkeling van processen, verantwoordingsrapportages en de beschikbaarheid van betrouwbare informatie.

    Wat bieden we jou?

    • Volop uitdaging in een plezierige werkomgeving. We hechten waarde aan de sfeer die we samen creëren: laagdrempelig, doelgericht en positief.
    • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Je hebt alle ruimte om nieuwe ideeën in te brengen en uit te voeren.
    • Een salaris tussen de € 4.941 en € 6.678, op basis van 36 uur per week. Je functie is ingedeeld in schaal K volgens de cao Woondiensten.
    • Een Persoonlijk Keuzebudget zodat je zelf je secundaire arbeidsvoorwaarden kunt samenstellen. Denk aan een welzijnsbudget of de mogelijkheid om extra vakantiedagen te nemen.
    • Onze pensioenregeling is een zogeheten middelloonregeling bij SPW Pensioen: werknemersbijdrage cao 8,44%, werkgeversdeel 18,56%.
    • Goede opleidingsfaciliteiten en alle kansen om te groeien. Vanaf dag 1 werk je aan je persoonlijke ontwikkeling.
    • Een goede werk-privébalans. Mogelijkheid om deels thuis te werken.
    • Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en gratis parkeergelegenheid naast kantoor.

    Wat heb je in huis?

    Je krijgt er energie van om samen met je team te zorgen voor goede (toekomstgerichte) financiële en niet-financiële rapportages. Je hebt ervaring met het maken en verbeteren van voorspellende management- en stuurinformatie. Collega’s coachen en begeleiden door processen en veranderingen vind je leuk. Je bent proactief en neemt graag de leiding. Plannen, organiseren en prioriteiten stellen zijn jouw sterke punten. Je bent analytisch sterk, werkt graag met data en bent een doorzetter.

    Verder heb je:

    • Een afgeronde HBO/WO-opleiding in een financiële richting.
    • Ervaring in een vergelijkbare functie.
    • Kennis van Excel, BI en woningcorporatie software (o.a. WALS)is een pré.
    • Een positieve, mensgerichte houding.

    Word jij onze nieuwe collega?

    Word jij onze nieuwe collega?
    Kom meewerken aan een fijn thuis voor onze huurders en stuur ons je sollicitatie. Gebruik hiervoor de knop ‘Solliciteren’ op deze pagina.

    Wil je eerst meer informatie over de functie?
    Neem dan contact op met Jurgen Nieuweboer, Manager Financiën via 088 770 0278.

    Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)
    Als je bij ons in dienst komt, vragen we je om een positieve Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) te overhandigen. Wij zetten hiervoor het proces in gang.

    Solliciteren

    Deel deze vacature via: